BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 15, 2011

Kisah Gila

Assalamualaikum

Di suatu petang yang sepoi2 bahasa.. Aku termangu sendirian di sebuah bangku kosong..
memikirkan elaun aku takmasuk lagi...buku ade yg xbeli lagi. bajet sewa rumah, duit minyak kete, makan. blabla.
cukup ke tuk survive sem ni? aduhaiii...

Suddenly, . . . .

A : assalamualaikum..

Kay : (menoleh sambil pandang tak kelip. bukan gatal oke, tapi macam tak berapa nak kenal mamat ni..)


A : assalamualaikum! tak jawab dosa... (sambil lambai2 tangan depan muke aku..mesti die perasan hensem aku   usha dia camtu. hehek)


Kay : waalaikumsalam.. siapa ek?


A : tak kenal saya ke? saya rasa da cukup femes da kat sini tau


Kay : oh yeke..xperasan la ( dalam hati: aku tak perasan atau mamat ni perasan lebih? eeww)


A : takpe2. tak kecik ati pun. buat ape sensorang je ni? 


Kay : err, tunggu kawan. (mamat ni ape hal??)


A : ohhh.. (sambil senyum)


Kay : (mane la ---- ni.. kata pi toilet je. da dekat sejam aku tggu..sembelit ke hape?! )


A : (sibuk duk usyar2 aku. lempang pulak kanggg)


Kay : tunggu sape? (saje nak sedapkan ati)


A : takde sape. saja je nak temankan awak


Kay : ?????? (sah dia GILA)


A : em, actually saye da lame suke awak. saye salu stalk fb awak.. boleh tak saye nak kenal awak?


Kay : (Ya Allah.. ni bala..bala...)


A : awak.....?


Kay: ape? awak ade cakap pape ke td? (pura2)


A : saye suka awak!



and suddenly lagi . . . .


---- : kay...sori lambat tau.. aku jumpe kawan aku jap tadi. jom lah makan.

Kay : (alhamdulillah) eh. jom! jom!

A : abis tu saye cammane??

maka cik kay pun terus blah dari situ sambil tarik tangan ---- yang seems like nak katakan sumthing. mungkin nak tanya pasal mamat tu. haha. 

dan mamat tu.....


terkapai-kapai seorang diri dengan muke sadisnya..


the end.










finally, i manage to CREATE a story! hahahahaha :D

-wassalam-


1 comment:

  1. owh ! takpe2 .. teruskan berangan . aku pun selalu camtu gak .. bhahaha !

    ReplyDelete